Klikk, del eller begge deler?
01. des.
Hvordan ser Dagbladet.no ut gjennom nyhetsfeeden din på Facebook? Hva er målet med å bruke Facebook som nettavis: Klikk, deling eller engasjement? En artikkel kan ha massivt engasjement, men nesten ingen har lest den på "selve nettavisen". Hva betyr det for annonsørene? Og hvordan påvirker den umiddelbare responsen i sosiale medier hva slags saker redaksjonene skriver?
Foredragsholdere

Ida Jackson
Ida har jobbet med strategisk kommunikasjon og sosiale medier siden 2006, og vet hva som skal til for å lykkes med digitalt innhold. Sammen med Cornelia i Dagbladet vil hun snakke om om hvordan sosiale kanaler har endret hvordan du bør jobbe som journalist.

Cornelia Kristiansen
DagbladetHva slags saker fungerer egentlig i den nye sosiale medier-hverdagen? En hverdag der delinger kanskje er viktigere enn klikk. Dette vet Cornelia som er sosiale medier ansvarlig i Dagbladet veldig mye om. På PRESS deler hun sine råd.